مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم صفر تا صد قوانین مربوط به «موتورسیکلت‌های پاکشتی» قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر جزییات ریزش ساختمان در گناباد| آواربرداری غیراصولی ۲ کشته بر جای گذاشت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز سال جدید در خراسان رضوی همراه با بارش باران

  • کد خبر: ۲۱۷۵۹۵
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
آغاز سال جدید در خراسان رضوی همراه با بارش باران
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز سه‌شنبه و به‌ویژه چهارشنبه بارش باران به صورت گسترده در سطح استان آغاز خواهد شد.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص شرایط جوی خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا شاهد بارش‌های پراکنده در نیمه شمالی استان و ارتفاعات هستیم.

وی افزود: روز دوشنبه موقتا جوی پایدار در سطح استان است، اما از روز سه‌شنبه به ویژه روز چهارشنبه بارش باران را به صورت گسترده خواهیم داشت که احتمال آبگرفتگی معابر و روان آب و سیلاب وجود دارد.

شایان ذکر است طی این روز‌ها در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید خواهد بود.

به گفته وی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه مشهد بارانی خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٧ و ١٩ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢١ درجه و در سردترین ساعات به ١٠ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با ٣ درجه و سبزوار با ٢۴ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ۴٣ کیلومتربر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->